Müügitingimused

1. Üldsätted

Käesolevad müügitingimused kehtivad www.aksessuaarid.ee veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Fabinate OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.aksessuaarid.ee veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Fabinate OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.aksessuaarid.ee veebilehel. Nimetatud muudatused jõustuvad alates avaldamisest tellimiskeskkonnas www.aksessuaarid.ee.

2. Hinnad

Kõik internetipoes müüdavate toodete hinnad on avaldatud eurodes.

Fabinate OÜ ei ole käibemaksukohustuslane, mistõttu ei ole veebikaubamajas müüdavatele toodetele lisatud käibemaksu.

Kauba hind ei sisalda kohaletoimetamistasu. Kohaletoimetamistasu sõltub tellitud toodete kogusest ja tellimuse summast.

Sooduskupongi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale kupongi sisestamist ostukorvis.

3. Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada, kui vajutada samal real asuvale ristile.

Enne tellimuse esitamist, on Klient kohustatud üle kontrollima ostukorvi sisu. Ostukorvi lehel on kõrval näha ostukorvi kokkuvõte, kus on näha ostukorvi vahesumma, saadetise maksumus ning kokku summa.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „Maksma“. Sisestage oma eesnimi, perekonnanimi, telefon ja e-posti aadress. Soovi korral lisage ettevõtte nimi ning tellimuse lisainfo. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine.

Valige sobiv pakiautomaat ning makseviis. Enne lõplikku tellimuse esitamist on Klient kohustatud läbi lugema ja nõustuma e-poe tingimustega. Esitage tellimus ja tasuge tellimuse eest pangalingiga (SEB, Swedbank, Nordea).

Tooted postitame Kliendile pärast arve tasumist ehk kui tellimuse kogusumma on laekunud Fabinate OÜ arvelduskontole. Arve koopia saadetakse Teie e-posti aadressile. Toodete tarneaeg on enamasti 2-5 tööpäeva.

4. Müügilepingu jõustumine

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „Esita tellimus”.

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Fabinate OÜ arveldusarvele.

5. Tasumine

Klient saab valida järgmiste maksevõimaluste vahel:

  • Pangalink SEB
  • Pangalink Swedbank
  • Pangalink Nordea

Pärast tellimuse eest tasumist saadetakse Kliendile tellimuse andmed. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole 24 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist saabunud tellimuse andmeid, palume ühendust võtta info@aksessuaarid.ee.

Arve saadetakse Kliendi poolt märgitud e-posti aadressile koos tellimuse andmetega.

6. Kohaletoimetamine

Tellimus postitatakse, kui Fabinate OÜ arvelduskontole on laekunud 100% tellimuses tasumisele kuuluvast summast.

Kaup toimetatakse Kliendile Itella SmartPOST pakiautomaati Eesti Vabariigi piires. Kauba tellimine pakiautomaati maksab 2.99 eurot, mille tasub Klient. Kohaletoimetamine on tasuta juhul, kui ühe tellimusega ostetud kauba kogusumma on vähemalt 50 eurot. Toodete tarneaeg on enamasti 2-5 tööpäeva.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

7. Tagastamisõigus

www.aksessuaarid.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest.

Kauba tagastamiseks kontakteeruge meie klienditeenindusega ning kirjutage e-kiri aadressile info@aksessuaarid.ee. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Ostetud kaup tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist. Kauba tagastamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  • toode on hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või toodet on kasutatud;
  • rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  • tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust.

Kui selgub, et Klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

8. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)

Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

Tooteid ei asendata kui:

  • toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud;
  • toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  • toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;

9. Vastutus

Fabinate OÜ ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10. Vääramatu jõud

Fabinate OÜ ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Fabinate OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

11. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

www.aksessuaarid.ee veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

12. Pretensioonide esitamise kord

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe (2) aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@aksessuaarid.ee.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Fabinate OÜ-le esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Fabinate OÜ vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Fabinate OÜ-l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Fabinate OÜ ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena ning puuduste eest, mis on tekkinud toote tavapärasel kasutamisel loomuliku kulumise tõttu.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Fabinate OÜ Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Pretensioon peab olema esitatud kahe (2) kuu jooksul pärast defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda tasuta toote parandamist või asendamist.

13. Muud tingimused

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Fabinate OÜ Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Fabinate OÜ-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.